پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم
سرخط خبرها

آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار شد | آیت الله علم‌الهدی: طلبه باید سرباز خالص امام زمان(عج) باشد

  • کد خبر: ۱۹۰۷۹۰
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار شد | آیت الله علم‌الهدی: طلبه باید سرباز خالص امام زمان(عج) باشد
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: نقطه کمال تربیت طلاب، جایی است که فرد به‌موازات مراتب اخلاقی و کمالات علمی، سرباز و نوکر خاص امام زمان(عج) باشد. بر همین اساس، فضای کلی حوزه‌های علمیه هم باید به گونه‌ای باشد که محصول آن، طلبه عالم، بااخلاق و از همه مهم‌تر خدمتگزار خالص امام زمان(عج) باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خراسان در حاشیه جلسه درس خارج فقه آیت‌‎ الله سید احمد علم‌الهدی و به میزبانی مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد.

در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: نقطه کمال تربیت طلاب، جایی است که فرد به‌موازات مراتب اخلاقی و کمالات علمی، سرباز و نوکر خاص امام زمان(عج) باشد. بر همین اساس، فضای کلی حوزه‌های علمیه هم باید به گونه‌ای باشد که محصول آن، طلبه عالم، بااخلاق و از همه مهم‌تر خدمتگزار خالص امام زمان(عج) باشد.

وی افزود: از گذشته تاکنون، هیچ‌گاه شرایط کلی عالم و فضای فکری بشر به‌اندازه امروز برای پذیرش معرفت ظهور آماده نبوده و در این وضعیت، این ضرورت وجود دارد که طلاب ما خود را محدود به مستحبات و نوافل یا تحصیلات و کسب علوم حوزوی ندانند، زیرا طلبه در ماهیت وجودی، نوکر صادق و سرباز مخلص امام زمان(عج) خود است و با اینکه جایگاه‌های عالی علمی و مراتب فوق‌العاده تقوا خوب است، اما والاتر از همه بینش سیاسی و بصیرتی است که باید در وجود طلاب نهادینه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->